چه مدت شکنجه پزشکی اوتیسم کودکان

چه مدت: شکنجه پزشکی اوتیسم کودکان خانواده دانشگاه اخبار حوادث

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی اعلام پیامکی «سوابق بیمه‌ای» طی ۲ ماه آینده

معاون بیمه‌ای شرکت تامین اجتماعی از ارسال پیامک ماهانه به همه بیمه شدگان ظرف یکی دو ماه آینده خبر داد و گفت: بر این اساس به همه بیمه شدگان پیامک می‌دهیم که کارف

اعلام پیامکی «سوابق بیمه‌ای» طی ۲ ماه آینده

اعلام پیامکی «سوابق بیمه ای» طی ۲ ماه آینده

عبارات مهم : برنامه

معاون بیمه ای شرکت تامین اجتماعی از ارسال پیامک ماهانه به همه بیمه شدگان ظرف یکی دو ماه آینده خبر داد و گفت: بر این اساس به همه بیمه شدگان پیامک می دهیم که کارفرما جهت آنها چند روز کارکرد حق بیمه و با چه حقوقی رد کرده است و چه میزان در سوابق بیمه ای فرد محاسبه شده است است.

محمدحسن زدا در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۵۰ برنامه عملیاتی در بخش بیمه ای شرکت تامین اجتماعی داریم اظهار کرد: نگاه خود را نسبت به ارائه خدمات عوض کردن دادیم و تلاش می کنیم روند ارائه تسهیلات ساده شود و دیگر فرد جهت گرفتن خدمت دوندگی اداری نکند.

اعلام پیامکی «سوابق بیمه‌ای» طی ۲ ماه آینده

وی افزود: در چهار سال گذشته بستر ایجاد خدمات فراهم شده است است و اکنون وقت بهره برداری از برنامه های عملیاتی از طریق هم افزایی بخش های متفاوت رسیده است.

معاون بیمه ای شرکت تامین اجتماعی با بیان اینکه واریز آنلاین کمک هزینه ازدواج و ارائه تخفیف بابت هزینه کفن و دفن در فاکتور آرامستان ها از این جمله است گفت: این کارها می تواند امکان رصد و نظارت دقیقتر را فراهم کند؛ به عنوان مثال معاونت درمان، از بین بردن دفترچه های بیمه را در مراکز درمانی انجام داد و اکنون در حال پایلوت از بین بردن دفترچه در مراکز درمانی طرف قرارداد است و این طرح امکان رصد دقیق بر کار پزشکان را فراهم کرده است.

معاون بیمه‌ای شرکت تامین اجتماعی از ارسال پیامک ماهانه به همه بیمه شدگان ظرف یکی دو ماه آینده خبر داد و گفت: بر این اساس به همه بیمه شدگان پیامک می‌دهیم که کارف

زدا با اعلام این خبر که برآورد ما این است که ۸۰ درصد بار مراجعات به شعب را تا آخر امسال کم کردن دهیم اظهار کرد: یکی دیگر از پروژه های ما ارسال پیامک به همه بیمه شدگان در هرماه است که قصد داریم آن را تا یکی دو ماه آینده اجرایی کنیم؛ بر این اساس لیست های پرداخت حق بیمه ای را که دریافت می کنیم، به بیمه شدگان اطلاع رسانی کنیم، یعنی از طریق پیامک به آنها می گوییم که حق بیمه این ماه شما دریافت شده، حقوق و دستمزد و کارکرد شما این میزان است.

وی ادامه داد: در واقع هم اطلاع رسانی می کنیم و هم آنکه ۱۳ میلیون بیمه شده است به فهرست بازرسان ما اضافه می شوند و اگر کارفرمای آنها حق بیمه را ناقص پرداخت کرد، دیرکرد داشت و یا فرار بیمه ای انجام داد اقدام کنند. به عنوان مثال اگر در یک کارگاه جهت ۹ نفر پیامک ارسال شد ولی جهت یک نفر خبر نیامد، وی می تواند نزد کارفرما برود و علت را جویا شود و پیگیری های مورد نیاز را انجام دهد تا بعدها به هنگام بازنشستگی دچار مسئله نشود.

معاون بیمه ای شرکت تامین اجتماعی با بیان اینکه شرکت تامین اجتماعی بر مدار برنامه حرکت می کند و قطعا برنامه محوری، منجر به خروجی های خوب می شود اظهار کرد: قبلا توجهی به این امور نمی شد و طبق آیین نامه های موجود عمل می کردیم، ولی اکنون میل به داریم کمک کنیم و اشتباهات آیین نامه ها را از طریق شرکت مدیریت، مجلس و هیئت امنا پیگیری کنیم. تضمین موفقیت یک شرکت نشانه دار قطعی است.

اعلام پیامکی «سوابق بیمه‌ای» طی ۲ ماه آینده

زدا با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع روی تابلوهایی در شعب راه اندازی است ولی هر لحظه به آن عمل نمی شد عنوان کرد: اکنون قصد داریم در عمل ارباب رجوع را تکریم کنیم. قبلا یک فرد جهت دریافت و تمدید کارت بازرگانی باید به شرکت تامین اجتماعی مراجعه می کرد تا اگر بدهی داشت تسویه کند، ولی اکنون با اتاق بازرگانی لینک شدیم و دیگر هیچ کس ناچار نیست جهت تمدید و دریافت کارت بازرگانی به ما مراجعه کند. در آنجا مستقیم و آنلاین به ما مرتبط می شوند و اگر شخص بدهکار باشد همانجا مبلغ به وی اعلام می شود و می تواند تسویه حساب کند.

معاون بیمه ای شرکت تامین اجتماعی افزود: طی چهار سال گذشته به جای حرکات نمایشی، بانک های اطلاعاتی خود را کامل کردیم و به شرکت های متفاوت متصل شدیم.

معاون بیمه‌ای شرکت تامین اجتماعی از ارسال پیامک ماهانه به همه بیمه شدگان ظرف یکی دو ماه آینده خبر داد و گفت: بر این اساس به همه بیمه شدگان پیامک می‌دهیم که کارف

زدا با بیان اینکه با توسعه خدمات غیرحضوری، سفرهای درون شهری به میزان قابل توجهی کم کردن یافته است عنوان کرد: در حال حاضر حداقل یک میلیون و ۲۰۰ هزار موردحق بیمه از طریق اینترنت و غیرحضوری دریافت می شود که ۲.۵ میلیون سفر درون شهری را در کشور کم کردن داده است.

وی افزود: پرداخت مستمری ها نیز به صورت متمرکز انجام می شود. قبلا پول باید از پایتخت کشور عزیزمان ایران به اداره کل استان، شعب و واحدها می رفت، ولی اکنون مستقیما به حساب افراد واریز می شود و واسطه ها از بین بردن شده است اند. قبلا ۲۵ روز درگیر پرداخت مستمری ها بودیم، ولی اکنون این روند ساماندهی شده است است.

اعلام پیامکی «سوابق بیمه‌ای» طی ۲ ماه آینده

واژه های کلیدی: برنامه | دریافت | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار