چه مدت شکنجه پزشکی اوتیسم کودکان

چه مدت: شکنجه پزشکی اوتیسم کودکان خانواده دانشگاه اخبار حوادث

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی کاهش قیمت سود بانکی قیمت طلا را افزایشی کرد

بازار داخلی طلا و سکه طی روزهای گذشته با تغییرات و زیاد کردن قابل توجه قیمت همراه شده است هست؛ به طوری که قیمت طلا رکورد پنج ساله‌اش را شکسته و به بیش از گرمی ۱

کاهش قیمت سود بانکی قیمت طلا را افزایشی کرد

کاهش قیمت سود بانکی قیمت طلا را افزایشی کرد

عبارات مهم : بازار

بازار داخلی طلا و سکه طی روزهای گذشته با تغییرات و زیاد کردن قابل توجه قیمت همراه شده است هست؛ به طوری که قیمت طلا رکورد پنج ساله اش را شکسته و به بیش از گرمی ۱۲۵ هزار تومان رسیده که به گفته مدیر اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا این زیاد کردن قیمت تحت تاثیر عوامل داخلی و خارجی رخ داده است که از جمله این عوامل کم شدن قیمت سود بانکی و هدایت نقدینگی به بازار طلا و سکه است.

سید حجت شفائی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: قیمت جهانی طلا در آخر مبادلات هفته گذشته با رشد ۲.۵ درصدی روبرو شده است هست. براساس آنچه وزارت کار آمریکا راجع به قیمت اشتغال اعلام کرده هست، اقتصاد این کشور طی ماه های گذشته ۱۵۶ هزار وقت شغلی تازه ایجاد کرده که این رقم بسیار پایین تر از انتظارات اولیه بوده است.

کاهش قیمت سود بانکی قیمت طلا را افزایشی کرد

وی ادامه داد: بر همین اساس قیمت هر اونس طلا در آخر مبادلات روز جمعه به ۱۳۲۵ دلار رسید و قیمت هر اونس طلا در روز شنبه جهت لحظاتی بعد از انتشار آمارهای اشتغال آمریکا به بیش از ۱۳۳۴ دلار رسیده است که این بالاترین رقم از ماه نوامبر جهت طلا بوده است.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا افزود: آمارهای ضعیف اشتغال و رشد دستمزد در آمریکا به نگرانی های قبلی راجع به کم شدن قیمت تورم این کشور افزوده هست. این مسئله تبدیل به عامل مهمی جهت کم کردن ارزش دلار و زیاد کردن قیمت طلا شده است هست.

بازار داخلی طلا و سکه طی روزهای گذشته با تغییرات و زیاد کردن قابل توجه قیمت همراه شده است هست؛ به طوری که قیمت طلا رکورد پنج ساله‌اش را شکسته و به بیش از گرمی ۱

شفائی همچنین راجع به اوضاع بازار داخلی توضیح داد: در داخل نیز با توجه به کم شدن قیمت سود بانکی و انتقال بخشی از نقدینگی به بازار طلا و ارز و همچنین زیاد کردن قیمت جهانی طلا با توجه به تنش های کره شمالی و آزمایش موشکی این کشور و همچنین ارائه آمارهای شاخص اشتغال زایی در آمریکا که پایین تر از حد انتظار بوده همگی باعث شده است که قیمت طلا در داخل هم با روند افزایشی روبرو شود.

وی همچنین راجع به آینده نگری قیمت طلا طی روزهای آینده گفت: احتمالا این هجومی که نقدینگی از بانک به سمت بازار طلا و ارز دارد تا مدتی ادامه خواهد داشت ولی به مرور این روند کاهشی می شود و بازار روند طبیعی خود را طی خواهد کرد. طبیعی است هنگامی که ارزش قیمت سود بانکی پایین می آید مردم به سمت دلار، طلا و سکه می آیند ولی بعد از مدتی شرایط متعادل خواهد شد.

واژه های کلیدی: بازار | اشتغال | آمریکا | سود بانکی | اشتغال زایی | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار