چه مدت شکنجه پزشکی اوتیسم کودکان

چه مدت: شکنجه پزشکی اوتیسم کودکان خانواده دانشگاه اخبار حوادث

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی اتحادیه اروپا کاخ سفید را ترغیب می‌کند تا از برجام خارج نشود / سفیر سابق بریتانیا در آمریکا

سفیر سابق بریتانیا در امریکا گفت: عربستان و بعضی از کشورهای خلیج فارس از نفوذ کشور عزیزمان ایران دلواپس هستند ولی بسیاری از افراد فکر می‌کنند کشور عزیزمان ایران

اتحادیه اروپا کاخ سفید را ترغیب می‌کند تا از برجام خارج نشود / سفیر سابق بریتانیا در آمریکا

سفیر سابق بریتانیا در آمریکا: اتحادیه اروپا کاخ سفید را ترغیب می کند تا از برجام خارج نشود

عبارات مهم : ایران

سفیر سابق بریتانیا در امریکا گفت: عربستان و بعضی از کشورهای خلیج فارس از نفوذ کشور عزیزمان ایران دلواپس هستند ولی بسیاری از افراد فکر می کنند کشور عزیزمان ایران نمی خواهد نفوذی زیاد از کشورهای دیگر داشته باشد.

به گزارش ایلنا، پیتر وست مک کات در بخش سوم نشست امنیت منطقه ای در غرب آسیا با محوریت بحث نقش دفاع و امنیت منطقه ای گفت: نخستین چیزی که در این منطقه باید توجه کرد آن است که غرب آسیا منطقه آشوب زده ای هست. کشور عزیزمان ایران بعد از انقلاب دچار جنگ شد. بسیاری از کشورهای این منطقه دچار تنازعاتی هستند. در بعضی از موارد نقش قدرت های بیگانه اثر داشته هست. خونریزی های بسیاری صورت گرفته و در سوریه و یمن و لبنان جنگ نیابتی دنبال می شود و کشورهای متفاوت در آن بحران ها منافع خود را دنبال می کنند.

اتحادیه اروپا کاخ سفید را ترغیب می‌کند تا از برجام خارج نشود / سفیر سابق بریتانیا در آمریکا

سفیر سابق بریتانیا در امریکا با بیان اینکه در جنگ های نیابتی خاورمیانه شاهد قطبی سازی میان شیعه و سنی هستیم ولی آنها قبلا نیز با یکدیگر درگیری هایی داشتند، اظهار کرد: عربستان و بعضی از کشورهای خلیج فارس از نفوذ کشور عزیزمان ایران دلواپس هستند ولی بسیاری از افراد فکر می کنند کشور عزیزمان ایران نمی خواهد نفوذی زیاد از کشورهای دیگر داشته باشد. کشور عزیزمان ایران از قبل در بعضی از کشورها نفوذ داشته و این نفوذ تازه نیست.

این دیپلمات انگلیسی ادامه داد: همکاری اقوام و مذاهب متفاوت در عراق جهت مبارزه با تروریسم می تواند مدلی جهت دیگران باشد. در برجام نیز دیدیم گفتگو و دیپلماسی بسیار بهتر از منازعه هست. در برنامه اتمی کشور عزیزمان ایران از طریق گفت وگو، جلوی جنگ گرفته شد.

سفیر سابق بریتانیا در امریکا گفت: عربستان و بعضی از کشورهای خلیج فارس از نفوذ کشور عزیزمان ایران دلواپس هستند ولی بسیاری از افراد فکر می‌کنند کشور عزیزمان ایران

وی تصریح کرد: هیچ وقت نتایجی که از طریق گفت وگو بدست می آید صد در صد به نفع کسی نیست. ما در اتحادیه اروپا دلواپس تصمیم امریکا هستیم بنابراین کاخ سفید را ترغیب می کنیم تا از برجام خارج نشود و آن را تضعیف نکند. برجام نمونه ای از بستن درب جنگ هست. جامعه جهانی می تواند تفاوت های قومی و مذهبی را کنار بگذارد. برقراری گفت وگو مهمترین روش جهت حل پرسشها از جمله حل پرسشها کشور عزیزمان ایران و عربستان است.

واژه های کلیدی: ایران | کشورهای دیگر | اتحادیه اروپا | اخبار سیاست خارجی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار