چه مدت شکنجه پزشکی اوتیسم کودکان

چه مدت: شکنجه پزشکی اوتیسم کودکان خانواده دانشگاه اخبار حوادث

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات 100 میلیون دادیم داور را خریدیم/ مدیرعامل پرسپولیس بازیکن پولدار معرفی می‌کرد! ، افشاگری مدافع سابق پرسپولیس

کاپیتان سابق پرسپولیس نسبت به اتفاقات وقت دوران بازی خود افشاگری‌هایی به زبان آورد که جنجال‌ساز شد

100 میلیون دادیم داور را خریدیم/ مدیرعامل پرسپولیس بازیکن پولدار معرفی می‌کرد! ، افشاگری مدافع سابق پرسپولیس

افشاگری مدافع سابق پرسپولیس: 100 میلیون دادیم داور را خریدیم/ مدیرعامل پرسپولیس بازیکن پولدار معرفی می کرد!

عبارات مهم : استیل

کاپیتان سابق پرسپولیس نسبت به اتفاقات وقت دوران بازی خود افشاگری هایی به زبان آورد که جنجال ساز شد

به گزارش ایلنا، بهروز رهبری فر مدافع قدیمی پرسپولیس و استیل آذین صحبت های جالبی اطراف حاشیه های فوتبال و علت دوری خود از مربی گری را مطرح کرد. او که در برنامه مدال صحبت می کرد راجع به خرید بازیکن حریف در بخش ابتدایی صحبت های خود گفت: بسیاری از دوستان من بابت مطرح کردن این صحبت ها انتقاد می کنند ولی من می گویم باید گفته شود تا این پرسشها از فوتبال پاک شود. داور و بازیکن حریف را می خریدند. دروازه بان شموشک ما به هر سمتی می زدیم به سمت دیگر می رفت. ما فکر می کردیم او مسئله دارد و شاید یک ماهیگیر درون دروازه هست. برابر تراکتورسازی دقیقه ۱۰ بازیکن حریف زیر پای بازیکن ما زد تا اخراج شود. اگر ما این ها را بگوییم، کمک کردن هست. من چون به چشم دیدم این ها را می گویم

100 میلیون دادیم داور را خریدیم/ مدیرعامل پرسپولیس بازیکن پولدار معرفی می‌کرد! ، افشاگری مدافع سابق پرسپولیس

وی در ادامه راجع به مباحث مربوط به جادوگری خاطر نشان کرد: به تدارکات خودمان می گفتند که در چهار طرف زمین چه چیزی را چال کنند یا درون دروازه حریف چه کاری انجام دهد. من شب ها می ترسم جن به سراغم بیاید هنگامی که با این پرسشها رو به رو شدم.

رهبری فر که مدتی مسئول تیم امیدهای پرسپولیس بود راجع به فساد در تیم های پایه اضافه کرد: می گفتند فرزند پولدار را در تیم پایه ها بردار و بازیکن بی پول را کاری نداشته باش ولی این ها جهت من مهم هست. باید افراد دلسوز بر سر کار بیایند. بازیکنی بود مانند جواد نکونام با توانایی اوج ولی کفش او باز بود و نهار تنها یک سیب زمینی داشت ولی آقای طاهری یک بازیکن سفارشی به ما معرفی کردند که حتی کفش فوتبال را تشخیص نمی داد و با کفش کشتی به محل تمرین می آمد ولی من او را رد کردم ولی سپس از کلوب زدند و گفتند که ایشان را آقای طاهری معرفی کرده و آیا او را رد کردید.

کاپیتان سابق پرسپولیس نسبت به اتفاقات وقت دوران بازی خود افشاگری‌هایی به زبان آورد که جنجال‌ساز شد

صحبت های نهایی رهبری فر راجع به داوری ها بود: بعضی داور ها افتخار می کنند که علیه استقلال و پرسپولیس سوت بزنند. البته اشتباه داوری است ولی داورهای ما شریف هستند. بروید و فوتبال پایه را ببینید تا فکر نکنید من دروغ می گویم.

بازیکن سابق استیل آذین در آخر صحبت های خود راجع به داوری، گفت: ما در استیل آذین داور را می خریدیم. داور از ما ۱۰۰ میلیون در هتل استقلال پول به دلار گرفت که ما بازنده نشویم ولی ما باختیم. بعد که به او اعتراض کردیم او به ما گفت شما که زمین نخوردید من پنالتی بگیریم و زمانیکه فیلم مسابقه را دیدیم، متوجه شدیم حق با اوست.

واژه های کلیدی: استیل | معرفی | پولدار | بازیکن | فوتبال | افشاگری | پرسپولیس | پرسپولیس | دروازه بان


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار